Zvanična stranica
 
 
 

U lovu na dobru fotografiju

U lovu na dobu fotografiju sa 150-600

Tamron je predstavio SP 150-600mm F / 5-6.3 Di VC USD G2. Moćni zum postavlja nove standarde u području telefotografiji. Fotograf Aleksandar Ahrenhold bio je jedan od prvih koji se otisnuo u lov na dobru fotografiju sa novim Ultra-Telezoomom.

Za autsajdere to je nadrealistički pogled: odrasla osoba leži na ivici sveže seljačke livade i trlja stiropor na gumene čizme. Glumac je Aleksandar Ahrenhold, koji emituje pištanje miša kroz pukotinu. Nije zabrinut zbog iznenađujućeg prizora, koji neposredno pre zore, šetači se retko viđaju. Čudna situacija ipak ima publiku, a bogami i  lisice su tačne. Oni znaju da su mali glodari lagani plen u kratkoj travi. Slikanje životinja je težak posao koji zahteva veštine lovaca. Morate životinju privući na neki način pa je tako imitiranje njihovog plena ipak najdelotvornije.

Aleksandar je fotografisao lisicu SP 150-600mm F / 5-6.3 Di VC USD G2, novom generacijom ultra-telezoobjekta visokih performansi iz Tamron-a. Predstavljena je po prvi put na fotokini 2016 u Kelnu i u poređenju sa svojim prethodnikom, nudi brojne zanimljive karakteristike i za fotografa životinja, kao što su brži autofokus, poboljšani VC stabilizator slike, odlična oštrina i kompatibilnost sa stabilizatorima i rukohvatima novije generacije.

Uspešni fotograf životinja ne poznaje samo ponašanje životinja, već i okruženje u kome želi da uradi fotografisanje, ali i vremenske prilike: sa koje strane udara vetar, kada životinja ustaje ili ide u lov kao i sa koje strane ći izaći sunce ili da li će vremenske prilike uticati na osvetljenje.

S toga Aleksandar istražuje teren pretežno noću, ponekad zna ustati u dva sata ujutro i sediti u automobilu, dok čeka trenutak u kojem može uslikati životinju. Međutim, uspeh još nije garantovan. "Ponekad čekaš satima, a onda se lisica ne okrene kako valja pa samim tim fotografija ne bude uspešna a moja lokacija otkrivena i lisica više ne želi da priđe."

Fotografi zivotinja obično imaju poseban odnos prema protagonistima u svojim videima, za kojeg se pripremaju eksplicitno: "Već tražim staništa lisica u aprilu, pretražujem šume kako bih video gde su grickane grane i mali otisci", kaže Aleksandar. , on je u potrazi u sivim jutarnjim časovima i čeka strpljivo da mlade životinje izađu na igru. "Obično mladunci nisu još stidljivi", reče Aleksander, "tako da mogu da im priđem relativno blizu".

Mladi jeleni i njihova mama - takođe komuniciraju kroz zvukom, često upozoravaju jedni druge da li je još neko blizu. Aleksandar je svestan da ne može da pravi buku dok fotografiše ili istražuje okolinu: "Pošto ne mogu uvek dobiti eksplicitnu dozvolu od farmera, ja se brinem da ne slomim ništa i uvek pratim trake traktora. U suprotnom, takođe bih izazvao previše buke i šuštanje ". Iznenada jelen izlazi iz pšenice, Ipak, on se uspe da iskoristi to - i dobija fotogeničan snimak životinje koja je žurila, što mu se mnogo dopada.

Sezona parenja je ipak najpovoljnija za slikanje jelena jer su oni teriorijalne životinje koje je onda lako pronaći i to baš na njihovoj teritoriji. Takvim fotografisanjem autofokus mora raditi pouzdano, s obzirom da je  brzina snimanja unutar frakcija sekunde. Novi SP 150-600 od Tamron savršeno je savladao ovaj zadatak. Aleksandar posebno voli ograničenje fokusa, koji je prvi put dostupan u drugoj generaciji Telezuma. To znači da fokus opet brže stiže.

Aleksander takođe vidi mogućnost zaključavanja bilo kog podešenog žižnog područja kao pozitivnog: "Zaključavanje sprečava me da slučajno prilagodim fokusno rastojanje, na primer, ako me neko unese sa ekrana objektiva"

Dobro je kamufliran u skloništu

Ovo je takođe slučaj i sa Aleksandrom u Helgolandu, gde je pronašao inspiraciju u pticama na plaži, ali je novi Tamron SP 150-600mm G2 mogao u potpunosti da doraste izazovu. VC stabilizator i performanse slike u su pomogli tokom fotografisanja. "Oni su tako brzi da morate vežbati mnogo puta, čak i sa prvim classtelezoomom kao novim 150-600 iz Tamrona, dok ne dobijete pravu brzinu i oštro sliku." Tri nova VC režima SP 150-600mm G2 su praktična ovim: Stabilizacija slike se može prilagoditi kameri, u zavisnosti od toga kako se motiv kreće.

Brzina je sve

Kada se svetlost smanjila u večernjim satima, novi stabilizator slike VC ponovo je obavio prvoklasni posao: Alekander je tako mogao da fotografiše bez stativa. "Isto tako, autofokus mora biti veoma brz, ako takva ptica krene prema vama", što nije bilo problem Na taj način Aleksandar može ostvariti prelijepe fotografije leta, u kojima se ptice vide oštro prema pozadini zamućenom u blistavi pokretu. Posle fotografskih izleta na prirodnim livadama u nizinskim predelima Donje Saksonije i divljeg ostrva Helgoland, Alekander i dalje ima puno projekata: na primer, još uvijek nedostaje vuk ili ris, a takođe želi da snima ibeke i divokoze u Alpima što pre i to baš Tamron 150-600mm G2 objektivom.