Priča o Tamron ambasadoru Attili Lórántu

Priča o Tamron ambasadoru Attili Lórántu

Attila je pre nekoliko godina prvi put radio sa Tamron objektivima i od tada prati razvoj kompanije i povremeno testira njihove proizvode. 2017. godine njegov projekat „Cultural Diversity and Religious Tolerance“ (Kulturna raznolikost i verska tolerancija) počeo je da se ubrzava. To je vrsta kulturno-antropološkog i sociološkog komparativnog istraživačkog rada na kojem će, prema očekivanjima, raditi do 2024. godine.

Attila je pre nekoliko godina prvi put radio sa Tamron objektivima i od tada prati razvoj kompanije i povremeno testira njihove proizvode. 2017. godine njegov projekat „Cultural Diversity and Religious Tolerance“ (Kulturna raznolikost i verska tolerancija) počeo je da se ubrzava. To je vrsta kulturno-antropološkog i sociološkog komparativnog istraživačkog rada na kojem će, prema očekivanjima, raditi do 2024. godine.

Pre nego što je odlučio za Tamron objektive, Attila je razmatrao koji proizvođači optike najbolje odgovaraju njegovim ciljevima i terenskim radovima. Pošto je u poslednje dve godine paralelno koristio Nikon i Canon fotoaparate, postojala je mogućnost da i objektive izabere od ova dva brenda. Na kraju, nakon mnogo razmišljanja i uz uticaj međunarodnih platformi i ličnih iskustava, odlučio je da se opredeli za Tamron.

„Objektivi iz G2 serije su se pokazali vrlo dobri tokom testiranja. Tamron definitivno igra u profesionalnoj ligi. U zavisnosti od teme koju fotografišemo i postavki, različiti objektivi su odgovrajući. Tamron objektivi su izuzetno svestrani, bilo da govorimo o oštrini linije, ili o strukturi slike, itd. Ukupno gledano, smatram da najnoviji proizvodi ovog proizvođača predstavljaju besprekoran kvalitet. Kada je u pitanju odnos cena/performanse, nisam imao više pitanja.”

„Kao profesionalni filmski snimatelj, isprobao sam nekoliko prime objektiva u filmskim uslovima. Optiku smo montirali sa spoljnim stabilizatorom, nekompresovanim log sekvencama. U produkciji gde smo ranije koristili Cooke objektive, scena snimljena sa Tamron objektivom savršeno se uklopila u film snimljen tradicionalnim filmskim uređajima.”

„Pri izboru objektiva, bilo je važno da imaju stabilizaciju, jer u mom radu nemam vremena da postavim stativ, moram odmah da fotografišem kako bih zabeležio trenutak.“
Odabrao sam zoom objektive jer više od tri objektiva jednostavno ne stanu u moj prtljag.
Na svojim putovanjima često radim u teškim uslovima, gde puno zavisi od toga koliko oprema teži.
Obično radim u pustinji, savani ili usred okeana, pa mi je od esencijalne važnosti da moja oprema bude otporna na prašinu i vodu.

Godina 2024. ne znači da nećemo videti Attiline radove nigdje do tada.
2021.godine biće izdana fotomonografija koja prikazuje njegovih 20 godina afričkog rada.
Sledeće putovanje vodi ga u Afriku, gde će nastaviti da radi na svom dugoročnom projektu.
Ovaj put će fotografisati u Somaliji, gde će sigurno ponovo testirati kvalitet Tamron objektiva i izdržljivost u terenskim uslovima.
Fotografije koje se nalaze u članku snimljene su sa Tamron 70-200mm 2.8 objektivom.
Fotografije su nastale u Indiji, Kambodži i Etiopiji tokom perioda 2017-2019.

Attila je pre nekoliko godina prvi put radio sa Tamron objektivima i od tada prati razvoj kompanije i povremeno testira njihove proizvode. 2017. godine njegov projekat „Cultural Diversity and Religious Tolerance“ (Kulturna raznolikost i verska tolerancija) počeo je da se ubrzava. To je vrsta kulturno-antropološkog i sociološkog komparativnog istraživačkog rada na kojem će, prema očekivanjima, raditi do 2024. godine.

Pre nego što je odlučio za Tamron objektive, Attila je razmatrao koji proizvođači optike najbolje odgovaraju njegovim ciljevima i terenskim radovima. Pošto je u poslednje dve godine paralelno koristio Nikon i Canon fotoaparate, postojala je mogućnost da i objektive izabere od ova dva brenda. Na kraju, nakon mnogo razmišljanja i uz uticaj međunarodnih platformi i ličnih iskustava, odlučio je da se opredeli za Tamron.

„Objektivi iz G2 serije su se pokazali vrlo dobri tokom testiranja. Tamron definitivno igra u profesionalnoj ligi. U zavisnosti od teme koju fotografišemo i postavki, različiti objektivi su dobri. Tamron objektivi su izuzetno svestrani, bilo da govorimo o oštrini linije, ili o strukturi slike, itd. Ukupno gledano, smatram da najnoviji proizvodi ovog proizvođača predstavljaju besprekornu kvalitetu. Kada je u pitanju odnos cena/performanse, nisam imao više pitanja.”

„Kao profesionalni filmski snimatelj, isprobao sam nekoliko prime objektiva u filmskim uslovima. Optiku smo montirali sa spoljnim stabilizatorom, nekompresovanim log sekvencama. U produkciji gde smo ranije koristili Cooke objektive, scena snimljena sa Tamron objektivom savršeno se uklopila u film snimljen tradicionalnim filmskim uređajima.”

„Pri izboru objektiva, bilo je važno da imaju stabilizaciju, jer u mom radu nemam vremena da postavim stativ, moram odmah da fotografišem kako bih zabeležio trenutak.“
Odabrao sam zoom objektive jer više od tri objektiva jednostavno ne stanu u moj prtljag.
Na svojim putovanjima često radim u teškim uslovima, gde puno zavisi od toga koliko oprema teži.
Obično radim u pustinji, savani ili usred okeana, pa mi je od esencijalne važnosti da moja oprema bude otporna na prašinu i vodu.

Godina 2024. ne znači da nećemo videti Attiline radove nigdje do tada.
2021. godine biće izdana fotomonografija koja prikazuje njegovih 20 godina afričkog rada.
Sledeće putovanje vodi ga u Afriku, gde će nastaviti da radi na svom dugoročnom projektnom planu.
Ovaj put će fotografisati u Somaliji, gde će sigurno ponovo testirati kvalitetu Tamron objektiva i izdržljivost u terenskim uslovima.
Fotografije koje se nalaze u članku snimljene su sa Tamron 70-200mm 2.8 objektivom.
Fotografije su nastale u Indiji, Kambodži i Etiopiji tokom perioda 2017-2019.