Više o Tamronu
Osnivač | Takeyuki Arai |
Godina osnivanja | 1950 november 1. |
Sedište | Saitama, Japán |
CEO | Morio Ono |
Prihod | 56,650 million Yens |
Broj zaposlenih | 6.00 |
Zvaničan sajt | www.tamron.co.jp |
Tamron je vodeća kompanija svetske optičke industrije. Posvećenost razvoju visokokvalitetnih, inovativnih i tehnološki naprednih proizvoda koji zadovoljavaju potrebe kupaca, cilj je kojim održavamo stalni korporativni rast zasnovan na visokom nivou zadovoljstva kupaca, pružajući im čitav spektar proizvoda po odgovarajućoj ceni, čime takođe doprinosimo prosperitetu naših akcionara i zaposlenih.
Monozukuri je jedna od onih reči koje je nemoguće prevesti. Napisana je u potpunosti u japanskim hiragana slogovima, čineći je "prirodnom" japanskom rečju ili "iamato kotobom". Neki pisci su rekli da samo ljudi koji govore japanski mogu u potpunosti da razumeju nijanse ovog jezika.
Reč monozukuri se može uporediti sa engleskom reči zanatstvo. Monozukuri naglašava "mono", ono što je napravljeno, i "zukuri", čin pravljenja. To znači da je u 21. veku najbolji način da se proizvede, kombinovati najbolje od ova dva sveta: filozofiju tradicionalne japanske izrade i automatizovanu robotiku.
Monozukuri se uglavnom koristi za opisivanje ovih proizvodnih procesa u japanskom stilu. Dok se monozukuri koristi za opisivanje tehnologija i procesa koji integrišu razvoj, proizvodnju i nabavku, on takođe uključuje i nematerijalne kvalitete kao što su zanatstvo i posvećenost stalnom usavršavanju
Poreklo imena Tamron
Sadašnje korporativno ime potiče od imena gospodina Uhyoue Tamura, koji je bio poznati dizajner optike koji razvio tehnološke procese koji nam danas donose proizvode vrhunskog kvaliteta.